Skip to Content

Για κάθε ερωτήμα υπάρχει μια απάντηση

Εμπιστευτείτε τα δεδομένα και την Τεχνητή Νοημοσύνη του ForceCRM.

ForceCRM Use Cases

Δείτε ειδικές ανάγκες που έχουμε συναντήσει από πελάτες μας και τους τρόπους που προτείνουμε να αντιμετωπιστή η κάθε διαφορετική ανάγκη. 

Το ForceCRM είναι ιδιαίτερα ευεργετικό εάν θέλετε να μπείτε σε μαγαζιά που δεν είστε ήδη (π.χ. δραστηριοποιείστε στα φαρμακεία αλλά πλέον διαθέτετε ένα προϊόν που πωλείται στα μικρά μαγαζιά λιανικής, ή σε δερματολόγους).

Η πλατφόρμα μπορεί να σας βοηθήσει να αναλύσετε πιθανά σημεία πώλησης, να σας προτείνει σε ποιες πόλεις, νομούς, ακόμα και σε επίπεδο ΤΚ ποιους πελάτες να στοχεύσετε, μαζί με τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας τους. Οι αριθμοί θα είναι απόλυτοι και τα μερίδια αγοράς σε ποσοστό με 2 δεκαδικά ακρίβειας!

Βοηθάει την ομάδα πωλήσεων ή το call center σας να δημιουργήσουν πωλήσεις B2B.

Ένα σύνηθες προβλημα είναι ότι οι χονδρέμποροι ή ειδικοί συνεργάτες ή μεταπωλητές ή όπως τους ονομάζει κάθε επιχείρηση, διαχειρίζονται το τελικό πελατολόγιο (τα τελικά σημεία) του προϊόντος σας, και δεν σας δίνουν προσβαση στα ΑΦΜ των πελατών τους. 

Αυτό δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα. Εφόσον έχουμε σχεδιάσει τα προφίλ των ιδανικών πελατών σας, τότε ξέρουμε ακριβώς πόσοι υπάρχουν στη γεωγραφική περιοχή του ειδικού σας συνεργάτη. Αυτό το ονομάζουμε συνολική αγορά. Με απλούς υπολογισμούς στις αγορές που κάνει από εσάς και την επαναληψιμότητα, μπορούμε να προσδιορίσουμε πόσα τελικά ΑΦΜ εξυπηρετεί ο ειδικός συνεργάτης και να συγκρίνουμε με την συνολική αγορά όπως την έχει προσδιορίσει το ForceCRM.

Αν το ποσοστό είναι ψηλό, τότε ο ειδικός συνεργάτης σας κάνει καλά τη δουλειά του. Αν όχι, μπορούμε να του δώσουμε πρόσβαση στην πληροφορία και να τον βοηθήσουμε να επισκεφθεί περισσότερα τελικά σημεία. 

Το ForceCRM γνωρίζει τα Ideal Customer Profile σας, τα προφιλ των ιδανικών πελατών σας. Έτσι είναι πολύ εύκολο να προσδιορίσει αυτόματα τους επόμενους πελάτες σας. 

Συνήθως ο αριθμός των επόμενων δυνητικών πελατών μπορεί να ξεπερνάει τους 1000, 5000 ή ακόμα και 20.000. Σε αυτήν την περίπτωση το ForceCRM με αρκετά δεδομένα που έχει στη διάθεσή του (και για τα οποία μπορείτε να μιλήσετε απευθείας με την ομάδα πωλήσεών μας), θα σας βοηθήσει να κατατάξετε τις περιοχές, αλλά ακόμα και τους δυνητικούς πελάτες ανά ΤΚ. 

Άρα η ομάδα σας πλέον θα ξέρει στην νέα γεωγραφική περιοχή, σε ποιους πελάτες έχει αυξημένες πιθανότητες πώλησης και θα σας βοηθήσει στην σωστή χαρτογράφηση και δρομολόγηση.

Συνήθως εστιάζουμε σε 5-10 επιχειρήσεις που θεωρούμε ανταγωνιστές. Όμως αναλύοντας το δικό μας προφίλ, μπορούμε να αναζητήσουμε αντίστοιχα προφίλ σε άλλους νομούς, περιοχές, ακόμα και σε όλη την Επικράτεια. Με αποτέλεσμα να έχουμε μια εκτενή λίστα με ανταγωνιστές. Οι οποίοι μπορούν να γίνουν είτε μεταπωλητές μας, είτε μετά από εξαγορά να ενδυναμώσουμε μια συγκεκριμένη περιοχή με την joint προσφορά μας. 

Όσες επιχειρήσεις το έχουν εξετάσει, έχουν μείνει άναυδες με πόσοι μικρο-ανταγωνιστές υπάρχουν είτε σε κάθετες αγορές είτε απευθείας στη δική τους επιχείρηση, που περνούν απαρατήρητες κάτω από τα ραντάρ.

Σε αρκετές παρουσιάσεις που κάνουμε για τις δυνατότητες του συστήματος, η συζήτηση αναπόφευκτα μεταφέρεται στο κατά πόσον θα μπορέσει η ομάδα πωλήσεων να ανταποκριθεί σε ένα νεο lead base 1000-2000 ή 5000 επαφών. Όντως όταν μια επιχείρηση έχει 5 πωλητές για 1500 πελάτες, για να τους κάνει 3000, θα χρειαστεί να αυξήσει και την ομάδα πωλήσεών της.

Για να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση, το ForceCRM έχει 2 συνεργασίες. Μια συνεργασία με call-center που έχει δικαίωμα να μπει στην πλατφόρμα και να δημιουργήσει κλήσεις με σενάριο που θα συμφωνήσετε μαζί, αλλά και μια εταιρεία διάθεσης προσωπικού που μπορεί να κάνει επιτόπιες επισκέψεις για την πρώτη επαφή, για καταγραφή ερωτηματολογίου, κοκ. Η κάθε μια από αυτές τις συνεργασίες λειτουργεί με συγκεκριμένη τιμή ανά κλήση ή επίσκεψη, άρα το κόστος μπορεί να είναι πλήρως ελεγχόμενο.